המסלול:
מסלול הטיול עלול להשתנות מעת לעת בשל תנאי השטח (דרכים סחופות, שלג וכיו"ב), הוראות השלטונות המקומיים (שיפוצים), או החלטת המדריך בשטח (בטיחות).
הטיסות:
ההצעה מבוססת על לוח הטיסות של עונת 2020. מחירי הטיסות משוערים כיוון שכרגע אין לוח טיסות ומחירים – נעדכן את מחירי הטיסות ברגע שחברות התעופה יפרסמו אותם.
חברות התעופה משנות את המחירים מעת לעת. כל עלייה במחיר הטיסה ו/או בהיטלי הדלק יכוסו ע"י המטיילים. שינוי בלוח הטיסות המתוכננות, אשר יבוצע על ידי חברות התעופה, יביא לשינוי באורך הטיול, ולשינויים במסלול. תוספות למחיר הטיול הנובעות מכך יכוסו על ידי המטיילים.
המלונות:
קרפניסי |
|
2 לילות |
מלון כפרי |
מקסים ממוקם בכפר נהדר |
פידקיה |
|
1 לילה |
מלון כפרי |
מקסים, נעים, קטן |
אגרפה |
|
1 לילות |
מלון פשוט |
בכפר קסום ומיוחד |
אגם פלסטירה |
|
1 לילה |
מלון חמוד |
משקיף אל האגם |
הארוחות:
ארוחות הבוקר תהיינה בכל מלון.
ארוחות הצהריים תהיינה באופי של פיקניק בטבע.
ארוחות הערב חלקן במסעדות וחלקן בבתי המלון.
ביטוח:
- יש להצטייד בביטוח נסיעות (בריאות ומטען) הכולל נסיעה בג'יפים בדרכי עפר והטסה רפואית! יש חברות ביטוח שדורשות הרחבת ביטוח לסוג פעילות זו.
- אנו ממליצים לרכוש ביטוח לביטול היציאה לטיול- לעיתים נאלצים לבטל טיול בתקופת הזמן בה יש דמי ביטול על הטיול ואז הכסף לא מושב למשלם.
קורונה:
- היציאה לטיול כפופה לקבלת אישור משרד החוץ ואישור כניסת תיירים ליוון שניתן ע"י ממשלת יוון.
- בכל מקרה של התפרצות קורונה, הידבקות או בידוד, אפשר לבטל עד יום לפני היציאה וכל הסכום יוחזר.
- במידת הצורך נערוך התאמות הקשורות לקורונה, על פי דרישות משרד הבריאות.
תנאי תשלום:
- בעת ההרשמה ישולמו 100 € לאדם המהווים דמי רישום.
- מצבי חירום: אנו נהיה רשאים להודיע על ביטול טיול, מלא או חלקי, אף בהתראה קצרה ביותר, אם לפי שיקול דעתנו הבלעדי והמוחלט לא ניתן לבצעו או שנוצרה מניעה או סכנה בביצועו, בנסיבות שאינן תלויות בנו, לרבות בשל שביתות, התרעות, הנחיות של רשויות מוסמכות, מגפות, פגעי טבע, מצבי מלחמה וחירום וכיו"ב. בכל מקרה כאמור, אנו לא נהיה אחראים לכל נזק, ישיר או עקיף, או לאי נעימות עקב הביטול המלא או החלקי. במקרה של ביטול מלא כאמור, יוחזרו למטייל הכספים ששולמו לחברה בפועל, בשקלים לפי העיקרון שבקיזוז כל הוצאה אשר הוציאה החברה (לרבות התחייבות של החברה) ואשר לא קיבלה בעבורה החזר. אם בוטל טיול באופן חלקי, יוחזרו למטייל התשלומים בעבור שירותי הקרקע אשר לא ניצל בלבד, בקיזוז אלו אשר החברה לא תקבל בעבורם החזר.
- ניתן לבצע תשלום בכול כרטיסי האשראי (למעט אמריקן אקספרס) בחמישה תשלומים שווים ללא הצמדה או ריבית, התשלום הראשון ייגבה בעת ההרשמה ושאר ארבעת התשלומים ייגבו עד כחודש לפני היציאה לטיול. בנוסף ניתן לשלם במזומן או בהעברה בנקאית על פי שער העברות והמחאות (גבוה) ביום התשלום.
- פרטי חשבון להעברה בנקאית: יינתנו במידה ותחליטו לצאת במסגרת טריפולוג'י.
- במידה ובחרתם לשלם במזומן או בהעברה בנקאית יש לוודא שהתשלום מתבצע עד 14 ימי עבודה לפני היציאה לטיול.
- החיוב לפי שער ההעברות והמחאות גבוה ביום התשלום (לברור השער יש ליצור קשר עם המשרד).
- במידה ובחרתם להשתמש בכרטיס אשראי שאינו כרטיס ישראלי, או אם ברצונכם לבצע תשלום דולרי בכרטיס אשראי – יש לבדוק את התנאים מול משרדנו בטרם התשלום (יתכן ונאלץ לגבות סכום נוסף בשל חיובים מיוחדים החלים על צורות תשלום אלו).
דמי ביטול הטיול: (לא כולל טיסות)
- עד 40 ימי עבודה לפני מועד היציאה, יוחזר כל הסכום ששולם, למעט דמי הרשמה של 100 €.
- מ-39 ימי עבודה ועד 20 ימי עבודה לפני מועד היציאה, יחויבו המבטלים ב- 50% מעלות הטיול + דמי הרשמה.
- מ-20 ימי עבודה ועד 10 ימי עבודה לפני מועד היציאה, יחויבו המבטלים ב- 80% ממחיר הטיול + דמי הרשמה.
- מ – 9 ימי עבודה ועד מועד היציאה – דמי ביטול מלאים.
דמי ביטול טיסות:
- בהתאם לחוקי חברת התעופה, ובנוסף לאמור למעלה.
- דמי הביטול על הטיסות יקבעו ביום ביטול הטיול ע"י המטייל ע"י חברת התעופה.
דמי ביטול – כללי:
- כל סכום ששילם המטייל ואשר הוא זכאי להשבתו יוחזר לו בערכים דולרים על פי יום התשלום, בתוך 30 יום ממועד הביטול (בביטול הנעשה על ידי המטייל או על ידי טריפולוג'י/החברה הגאוגרפית).
- סכומים ששולמו באמצעות כרטיסי אשראי יוחזרו על ידי חברות האשראי בערכם השקלי, כפי ששולמו על ידי הלקוח.
- "הודעה"- בכתב בלבד (לרבות בפקס) , שתימסר במשרד החברה, ומועד הביטול ייחשב מועד (יום ושעה) מסירת ההודעה כאמור.
- "ימי עבודה"- כל אחד מהימים א ' עד ה' , שאינו יום חג או ערב חג.
- אנו ממליצים להוציא פוליסת ביטוח המבטחת את ביטול הטיול במקביל להרשמה. יש לוודא שהפוליסה מכסה את דמי הביטול במקרי חירום כמו אשפוז, צו 8 וכו'.
- דמי ביטול עסקה עד 14 יוםמיום ההזמנה – בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
עם כל האמור לעיל, במקרה של ביטול טיול ,נעשה את מירב המאמצים למזער את הנזק ולהשיב תשלומים שיתקבלו חזרה מהספקים השונים.