טיולי ג'יפים באלפים

רכס האלפים: אל הפסגות של אירופה

ברכס האלפים האיטלקי-צרפתי, הטבע משתולל באין מפריע ומפתיע שוב ושוב בעוד כפר נסתר, בנהר נוסף המתחתר בשצף, בפסגות נישאות, בשלגי עד גם בשיא הקיץ ובמראות מופלאים שנדמה שאפשר למצוא רק בפינות הנידחות ביותר בעולם והנה, זה כאן, קרוב כל כך.

רכס האלפים הוא ליבה הגבוה של אירופה. הרחק מהאוטוסטרדות הנקיות, הסדר והמשטר של תרבות אירופה, בלב הזה, בטיול ג׳יפים קסום, מסתתרות דרכי עפר המובילות אל יופי מסחרר ומופלא, כמו גם אל סיפורי קרבות גבורה ויריבות: ממסעו המיתולוגי והמדהים של חניבעל, שחצה את האלפים עם פילים וחיילים כדי להילחם ברומא, ועד לימינו, כשקו הרכס היה זירת מאבק במלחמת העולם השנייה. וכל זאת בנוחות, בפינוק ובטעם שאפשר למצוא בטיולי ג׳יפים בצרפת ובאיטליה. לא צריך הרבה יותר מזה, באמת של

מעוניינים להצטרף לטיול?

תודה שיצרתם קשר!
נחזור אליכם בהקדם.

טיולי לאלפים בהזמנה אישית

הטיולים לרכס האלפים מבוצעים בהזמנה אישית בלבד, ומיועדים לקבוצות סגורות, טיולי תמריץ וכד'.
לפרטים והזמנת תכנית טיול מותאמת אישית צרו איתנו קשר בטלפון: 03-5639030

כתבות, טיפים והמלצות

טיפים למטייל

לפני שיוצאים לטיול ג'יפים

לפני שאתם בוחרים טיול ג'יפים, כדאי מאוד לבדוק את נסיון המדריך וחברת הטיולים. טיול ג'יפים נועד כדי לצאת מהנתיב התיירותי הרגיל ולהגיע למקומות שתייר רגיל לא מגיע אליהם. כדאי לוודא שמדריכי החברה מכירים את השטח על בוריו, בעלי נסיון ושולטים ביעד אליו אתם יוצאים.

מטיילים ממליצים

רומניהטיולי ג'יפיםטיולי משפחות
מדריך: חנן אוחנה

משפחת לב, אוגוסט 2018

חיכינו שבוע עד שהתישבנו לכתוב את הרשמים שלנו כדי שלא ישמע מתלהב מדי, אבל גם אחרי שבוע – ההתלהבות לא חלפה! כל החששות שלנו מטיול מאורגן ומטיול ג'יפים התפוגגו כבר ביום הראשון. פגשנו בחנן אוחנה בעל השלווה נצחית (גם כשהדברים מסביב לא קרו כמצופה) והיכולת למצוא נושא שיחה אישי עם כל אחד. נדהמנו כל יום מחדש מהידע המדהים שלו בכל נושא – החל מ"שיעורי ההסטוריה" המרתקים שקיבלנו דרך מכשירי הקשר בכל יום בשעות הצהריים, דרך תשובה עניינית על כל שאלה ששאלנו בדרך ועד להרצאה מרתקת על דו-חיים בעקבות מציאת טריטון וצפרדע בעצירה מקרית ביער. בקיצור, לא לקח לנו יותר מחצי יום להבין שהכל בשליטה ולנו רק נשאר לזרום. לצידו, היה גם פיטר פן, הילד הנצחי, בגירסה הרומנית – מירצ'ה, שתקתק כל משימה, תמיד בחיוך גדול, תמיד בשמחה. ויותם, המדריך הצעיר המקסים, שידע להתחבר לכל אחד מהילדים. בורכנו גם בשותפים נהדרים לטיול, שהכרנו רק בשדה והקליק היה מיידי, הבדיחות זרמו בשצף ומצב הרוח לאורך כל הטיול היה מדהים. ומעבר לזה, אי אפשר שלא להזכיר את המסלול עצמו. שמנו את התכנית בצד והתמסרנו להובלה של חנן, שידע לתכנן את הימים בצורה מיטבית, ולמצות את כל השעות שיכולנו, להשביע את רצונו של כל אחד מהקבוצה, ולהוסיף אטרקציות לא מתוכננות. ראינו נופים מדהימים, נסענו בשטח והעלנו כל יום קצת את רמת הקושי של הנסיעה, עצרנו לפיקניקים מגבשים בטבע ולעצירות קפה מרגיעות, ביקרנו אנשים בסביבתם הטבעית, רועי הצאן, הנפח, החבר'ה במנסרה, וגארדה האגדית. הארוחות במלונות ובמסעדות היו טובות, סביב השולחן הארוך היתה תמיד אוירה מעולה, וזכינו גם לחגוג ביחד עם כולם יום הולדת בלתי נשכח. בקיצור, החוויה תלווה אותנו עוד הרבה זמן, מומלץ בחום לכל מי שעוד לא חווה. וכמו שכתבנו לחנן – הבנו , עוד לפני שחזרנו. תודה ענקית לחנן וצוות טריפולוג'י על הטיול המהנה גדוש החוויות והאתגרים, ולצוות המנהלתי על ההמלצה לצאת לטיול, וארגון הלוגיסטיקה בשלב התכנון. ישר כח לכולם. בברכת שנה טובה ולהתראות בטיולים הבאים.

מרוקוטיולי ג'יפים
מדריך: גיא רוזנס

נעמי ובארי הולצמן, פסח 2018

לא ייתכן מצב שבו אירוע כל כך מרשים, אשר עדיין לא השתחררנו מהשפעתו עלינו – יישאר ללא תגובה ואמירת תודה גדולה!
ניכרים, גם עתה,...

ניכרים, גם עתה, לאחר כמה טיולים מטעם חברת טריפולוג'י: החזון, המעוף, הטעם הטוב בחירת המסלול והאתרים, המעטפת המחבקת, הארגון המופתי, ההובלה וההדרכה המקצועית, היחס האישי והמתחשב והרוח הטובה מצידו של גיא, בחירת האתרים, "הצליפה" בבחירת מועד הטיול. אין ספק שגם למה שגילינו במרוקו ולהרכב הקבוצה שהתגלה כמעולה – היה חלק באירוע המוצלח.

יווןטיולי ג'יפים
מדריך: שי לוי

משפחת בן דור, יולי 2018

רוצים להודות על טיול מהנה ומוצלח במיוחד.
חבל שאין לנו הקלטה של הסיכום המרגש של כולם מהאוטובוס בדרך לשדה התעופה ברביעי...

חבל שאין לנו הקלטה של הסיכום המרגש של כולם מהאוטובוס בדרך לשדה התעופה ברביעי בערב… מילות תודה והערכה לשי על הדרכה מופלאה של קבוצה לא הומוגנית. לשי יש שילוב של ידע היסטורי נרחב ביותר, ויכולת מופלאה להעברת הסיפור ההסטורי והגיאוגרפי תוך שילוב שלווה וחוש הומור. שי לקח קבוצה של אנשים זרים מרקעים שונים, והוליך אותנו ביוון ביחד, בנועם ובעניין רב. תודות לשי. המסלול עצמו היה מרתק, מעניין ומיוחד מאד.